مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:512023-08-27اجتماعي

کاروان های سبزواری به نیابت از شهید غیرت، راهی اربعین حسینی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، آرام آرام به اربعین حسینی نزدیک می شویم و عاشقان امام حسین (ع) و مشتاقان حضور در اربعین حسینی بار سفر بسته و عازم این سفر معنوی می شوند.

سفری که میلیون ها زائر و شیفته اهل بیت (ع) را  جذب می کند.

در همین حال و هوای اربعینی، مردم متدین و مومن دیار سربداران همانند دیگر عاشقان اهل البیت از حضور با شکوه در این حماسه جاودانه عقب نمانده و مثل سابق با شرکت در اربعین سید و سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) حضوری پررنگ و سراسر عشق را به نمایش می گذارند.

  امسال، مردم فهیم و قدرشناس سبزوار، اربعین حسینی را با  شور و حال متفاوتی تجربه خواهند کرد و به پاس خون شهید خوش غیرت  شهرشان، حمید رضا الداغی و به نیابت از این شهید والا مقام در پیاده روی اربعین و زیارت بارگاه منور امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) حضور پیدا می کنند.

در همین راستا کاروان های زیارتی عشاق الحسین، دختران ماهتاب و نسل قاسم از سبزوار به صورت خودجوش با نام و نیابت از شهید غیرت حمید رضا الداغی طی روز های اخیر عازم پیاده روی اربعین حسینی شده اند.

150 نوجوان و جوان به نیابت از شهید الداغی راهی سفر عشق شدند   این سه کاروان به طور مجزا و با حضور 150 نفر از گروه های مختلف مردم،دانش آموزان و نوجوانان و با چهار دستگاه اتوبوس جهت شرکت در راهپیمایی بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان های سبزواری به نیابت از شهید غیرت، راهی اربعین حسینی شدند

کاروان های سبزواری به نیابت از شهید غیرت، راهی اربعین حسینی شدند