مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-07اقتصادي

75 قطعه زمین برای خروج واحدهای ریخته گری از شهر اصفهان واگذار شد


معاون ساماندهی سازمان میادین میوه و تره ‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از واگذاری 75 قطعه زمین به واحدهای ریخته گری این کلان شهر در شهرک بزرگ صنعتی اصفهان خبر داد.

- نوید زندی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کارگروه محلی ساماندهی مشاغل مزاحم شهری به ریاست فرماندار اصفهان و دبیری سازمان میادین برای ساماندهی مشاغل مزاحم شهری تشکیل می شود، اظهار داشت: از 25 رسته مشاغل و صنوف مزاحم شهری مندرج در آیین نامه مصوب هیئت وزیران و مطالعات طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، ساماندهی با اولویت بندی کارگاه های ریخته گری، کارگاه های مزاحم طلاسازی، کارگاه های موزاییک سازی و کارگاه های نساجی و سراجی در دستور کار قرار گرفته و روند اقدامات در حال پیگیری و انجام است.

وی افزود: از سنوات گذشته تاکنون در خصوص واگذاری 75 قطعه زمین به واحدهای ریخته گری مزاحم شهری در شهرک بزرگ صنعتی اصفهان اقدام شده است.

معاون ساماندهی سازمان میادین میوه و تره ‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اتمام پلاک های مربوطه در خصوص پیگیری دریافت مجوز تصریح کرد: برای 50 هکتار در فاز توسعه شهرک از اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای مجوز انتقال تمام کارگاه های مزاحم سطح شهر اصفهان اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 قطعه زمین برای خروج واحدهای ریخته گری از شهر اصفهان واگذار شد

75 قطعه زمین برای خروج واحدهای ریخته گری از شهر اصفهان واگذار شد