مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-09اقتصادي

دستور رییسی در فرودگاه یاسوج روی کاغذ و نامه ای که در وزارت خاک می خورد!


در نشست پایانی رییس جمهور در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد توسط خبرنگاران اینگونه عنوان شد که یاسوج تنها مرکز استان به شمار می رود که در هفته تنها یک یا دو پرواز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ از فرودگاه به عنوان بستر و زیرساخت اصلی و مهم برای رشد و توسعه هر نقطه ای یاد می شود و بدون داشتن یک فرودگاه به روز و پویا هرگز نمی توان به سرمایه گذاری در آن نقطه فکر کرد.

امروزه دیگر هیچ سرمایه گذاری برای حضور در یک منطقه از خودروی شخصی و با پیمودن هزاران کیلومتر راه به نقطه دیگری نمی رود بلکه کار به حدی آسان شده که فاصله تهران تا یاسوج را می توان در عرض کمتر از یک ساعت پیمود و بدون هرگونه خستگی و مرارت راه به نقطه مورد نظر رسید و کارها را در کمترین زمان ممکن انجام داد.

با این تفاسیر فرودگاه مهم ترین زیرساخت و بستر برای رشد و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود که متاسفانه این استان در این یک زمینه نیز با مشکل اساسی روبرو شده است.

چند سال پیش بود که یک حادثه دلخراش رخ داد و هواپیمای تهران یاسوج بر روی ارتفاعات دنا سقوط کرد شاید امروز همه فکر می کنند دلیل وضعیت کنونی فرودگاه یاسوج سقوط 29 بهمن سال 1396 است اما خوب که به قضایا نگاه کنیم در خواهیم یافت که شاید تنها درصد بسیار کمی از رکود فرودگاه یاسوج و تعداد پروازهای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی در فرودگاه یاسوج روی کاغذ و نامه ای که در وزارت خاک می خورد!

دستور رییسی در فرودگاه یاسوج روی کاغذ و نامه ای که در وزارت خاک می خورد!