مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-19اقتصادي

خودروهای ضبط شده به زودی به فروش می رسد


رییس سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: تعداد 356 دستگاه خودرو قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی استان تهران قرار دارد که در آینده نزدیک 105 دستگاه پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده گذاشته می شود.

- رییس سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: تعداد 356 دستگاه خودرو قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی استان تهران قرار دارد که در آینده نزدیک 105 دستگاه پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین ایزدی در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 85 خودرو قاچاق، 105 خودرو ضبطی و 166 خودرو متروکه جمعاً به تعداد 356 دستگاه خودرو در اختیار سازمان املاک تملیکی استان تهران قرار دارد.

وی افزود این خودروها پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده عمومی گذاشته می شود.

در همین راستا امروز جلسه ای با دادستان و مسئولان محیط زیست داریم.

تعداد 105 دستگاه خودرو ضبطی حکم قطعی دارد و پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست قابلیت عرضه و فروش خواهد داشت که به زودی این اقدام انجام می شود.

ایزدی درباره آخرین آمار تعیین تکلیف اموال تملیکی استان تهران گفت: در شش ماهه ابتدای امسال تعداد 4976 ردیف کالا به ارزش 2935 میلیارد تومان در سازمان اموال تملیکی استان تهران تعیین تکلیف شده که به لحاظ تعداد 291 درصد و از نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای ضبط شده به زودی به فروش می رسد

خودروهای ضبط شده به زودی به فروش می رسد