مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-27اقتصادي

افتتاح 5 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 6 میلیارد تومانی در شفت


همزمان با چهارمین روز از هفته دولت 5 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از 6 میلیارد تومان در بخش مرکزی شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر یکشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شفت در بخش مرکزی، 5 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از 6 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل 2 واحد خانه مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، یک طرح زیر سازی و آسفالت معابر روستایی، یک طرح احداث ترانس و کابل برق و رفع مشکل ضعف برق و یک طرح توسعه دام داری 220 رأس گاو شیری در شهرستان شفت با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

همچنین در این روز 2 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد با متراژ 50 متر در روستای پسیخان با اعتباری بالغ بر 258 میلیون تومان و مسکن مددجویی بهزیستی در روستاهای کلاشم بالا با اعتباری حدود 500 میلیون تومان به متراژ 80 متر افتتاح و به بهره برداری رسید.

یک پروژه زیر سازی و آسفالت راه روستایی فشالم _ کوزه گران و نوده به طول 2.

5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان توسط اداره راهداری حمل نقل جاده ای شهرستان و تسهیلات کمیته امداد برای طرح توسعه دام داری 20 رأس گاو شیری با اعتباری بیش از 100 میلیون تومان در روستای مرخال انجام شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 6 میلیارد تومانی در شفت

افتتاح 5 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 6 میلیارد تومانی در شفت