مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-23سياسي

امر به معروف و نهی از منکر از اهداف نهضت امام حسین (ع) است


جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر جز اهداف و حکمت های نهضت امام حسین (ع) بوده که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

- آستارا- امام جمعه تالش گفت: جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر جز اهداف و حکمت های نهضت امام حسین (ع) بوده که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی نورزاد شامگاه سه شنبه در مراسم گردهمایی فعالان فریضه امر به معروف و نهی از منکر که در مسجد عباسیه آستارا برگزار شد، اظهار کرد: بحث جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکری که جزو اهداف و حکمت های نهضت عاشورا و حضرت امام حسین (ع) بوده است باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه تالش با اشاره به اهمیت جهاد تبیین افزود: باید مراقبت لازم برای تبیین، محتوا، کیفیت و نحوه تبیین انجام شود تا خدای نکرده در این آوردگاهی که در برابر امپراطوری، تروریسم و هجمه بی وقفه رسانه ای غرب قرار داریم، بتوانیم در برابرشان موفق باشیم که اگر تبیین لازم، مقدمات و لوازم لازم را نداشته باشیم، به هدف مورد نظر نخواهیم رسید.

حجت الاسلام نورزاد با اشاره به تلاش دشمنان به تبدیل بدحجابی در جامعه گفت: در این روزها که دشمن با چالش هایی برای بدحجابی، بد پوششی، بی عفتی و عریانی بانوان ما را به سمتی دیگر هدایت می کند، برای رفتار درست در برابر این هجمه و هجوم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر از اهداف نهضت امام حسین (ع) است

امر به معروف و نهی از منکر از اهداف نهضت امام حسین (ع) است