مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-18اجتماعي

اقدامات مدیران پایتخت برای ساماندهی «کودکان کار و خیابان»+ اینفوگرافی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یکی از مهم ترین برنامه های دوره ششم مدیریت شهری تهران در راستای مهار، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی شهر تهران، - اقدامات مدیران پایتخت برای ساماندهی کودکان کار و خیابان + اینفوگرافی مدیریت شهری تهران، منشاء پدیده کودکان کار و خیابان را حاشیه نشینی و فقر دانسته و شناسایی منشاء این آسیب اجتماعی (استثمار مافیایی یا کار با نظارت خانواده) را در دستور کار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یکی از مهم ترین برنامه های دوره ششم مدیریت شهری تهران در راستای مهار، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی شهر تهران، ارائه خدمات به کودکان کار و خیابان به عنوان یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه عنوان شده است.

در همین راستا احمدی صدر، مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، معتقد است اگر بتوانیم استعداد چنین کودکانی را شناسایی و کشف کنیم و آن ها را پرورش دهیم، در آینده ای نه چندان دور جوانانی خواهیم داشت که از بزهکاری و جرم دور هستند و الگویی مناسب برای کودکان نسل بعد خودشان خواهند بود.

با همین رویکرد در قرارگاه اجتماعی شهر تهران که با محوریت شهرداری تهران تشکیل شده، افزایش تعداد مراکز پویاشهر از 20 به 34 مرکز محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مدیران پایتخت برای ساماندهی «کودکان کار و خیابان»+ اینفوگرافی

اقدامات مدیران پایتخت برای ساماندهی «کودکان کار و خیابان»+ اینفوگرافی