مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-21حوادث

این فرد با 10 ضربه چاقو همسرش را به قتل رساند


رییس پلیس اگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک سرایدار معتاد به اتهام قتل همسرش خبر داد و گفت: بهانه این قتل، دادخواست طلاق بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در شرق استان تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی صحنه جرم دریافتند خانم 35 ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به کمر، شکم، پهلو و قفسه سینه مجروح و بر اثر خونریزی شدید کشته شده است، که بلافاصله اقدامات جنایی در این خصوص آغاز و در گام بعدی بررسی ها به سراغ فرزندان مقتول رفتند که در بررسی های انجام شده عنوان داشتند؛ پدرشان که سرایدار یکی از مدرسه های شرق استان تهران بود به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشت و پس از اینکه مادرشان به مدرسه مراجعه می کند، پدرشان پس از درگیری لفظی با مادر با هم دعوا می کنند و پدرشان با ضربات متعدد چاقو مادرشان را به قتل می رساند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان از دیگر شاهدان نیز تحقیقات به عمل آوردند که احدی از آنان اظهار داشت: در حال خروج از مدرسه بودم که فریاد کمک از طبقه بالا به گوش رسید و وقتی مراجعه کردم متوجه شدم مردی خون آلود به سمت پایین در حال دویدن است و وقتی پرسیدم چه شده، گفت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این فرد با 10 ضربه چاقو همسرش را به قتل رساند

این فرد با 10 ضربه چاقو همسرش را به قتل رساند