مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-17اقتصادي

45 هزار زائر با ناوگان حمل ونقل جاده ای مشهد را ترک کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، داریوش امانی شامگاه شنبه افزود: این تعداد سفر از طریق هزار و 850 سرویس (سفر) با ناوگان جاده ای انجام شد که 50 درصد آن اتوبوس و مابقی ون، - رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 45هزار نفر از ساعت صفر بامداد امروز شنبه تا ساعت 23 به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای از مشهد خارج و عازم شهرهایشان در سراسر کشور شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، داریوش امانی شامگاه شنبه افزود: این تعداد سفر از طریق هزار و 850 سرویس (سفر) با ناوگان جاده ای انجام شد که 50 درصد آن اتوبوس و مابقی ون، میدل باس، مینی بوس و ناوگان سواری کرایه جاده ای بوده است.

وی گفت: طی 10 روز گذشته نیز نزدیک به 190 هزار نفر-مسافر به وسیله 12 هزار سرویس از ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای از مشهد به مقاصدشان بازگشتند.

معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: پیش بینی ما این است که از امشب تا ظهر فردا پیک (اوج) خروج زائران از مشهد را داشته باشیم که در این خصوص هزار و 750 دستگاه ناوگان ذخیره شده را در مشهد درنظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 هزار زائر با ناوگان حمل ونقل جاده ای مشهد را ترک کردند

45 هزار زائر با ناوگان حمل ونقل جاده ای مشهد را ترک کردند