مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-13فرهنگي

برگزاری رویداد گردشگری «انگور» در روستای «پرفسور بالتازار»


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کبودراهنگ از برگزاری رویداد گردشگری انگور در روستای اکنلو معروف به روستای پرفسور بالتازار در آینده نزدیک خبر داد.

- برگزاری رویداد گردشگری انگور در روستای پرفسور بالتازار ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کبودراهنگ از برگزاری رویداد گردشگری انگور در روستای اکنلو معروف به روستای پرفسور بالتازار در آینده نزدیک خبر داد.

مهدی غلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهارمین رویداد گردشگری انگور روستای اکنلو در 30 شهریورماه با حضور اهالی روستا و گردشگران و نیز مسئولان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد و جشنواره شامل برنامه های مختلفی از جمله جشنواره انگور، تقدیر از خوشه های برتر، جشنواره شیره پزی، بازی های بومی محلی اکنلو، مسابقه خوشه برتر و برپایی نمایشگاه محصولات توانمندی روستای اکنلو خواهد بود که به صورت یک روزه در این روستا برگزار می شود.

غلامی با بیان اینکه به دنبال آن بودیم این رویداد امسال به صورت دو یا سه روزه برگزار شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت برگزاری این رویداد به صورت دو یا سه روزه امکان پذیر نبود اما از سال های آینده تصمیم داریم این رویداد به صورت چند روزه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد گردشگری «انگور» در روستای «پرفسور بالتازار»

برگزاری رویداد گردشگری «انگور» در روستای «پرفسور بالتازار»