مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-02اقتصادي

ایجاد بازار سرمایه در لرستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از موافقت وزیر اقتصاد با ایجاد بازار سرمایه در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از موافقت وزیر اقتصاد با ایجاد بازار سرمایه در استان خبر داد.

سیروس ابراهیمی امروز یازدهم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایجاد بازار سرمایه یا بازار بورس از نیازهای اصلی استان محسوب می شود که در سفر اخیر وزیر اقتصاد و دارایی مورد بحث قرار گرفت و موافقت شد.

وی تصریح کرد: ارتقاء گمرک استان از مدیریت به اداره کل و حل و فصل مشکل مکان آن که از 10 سال گذشته جانمایی شده اما اعتبار لازم تخصیص داده نشده است، مورد موافقت وزیر اقتصاد قرار گرفت.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به مرغداری ها در جریان مردمی سازی یارانه ها پرداخت شد که اکنون توان باز پرداخت ندارند و امهال وام از سوی وزیر اقتصاد و دارایی موافقت شد.

ابراهیمی اضافه کرد: اعطای مجوز بخشش جرایم و دیرکردهای مالیاتی باید به صورت 100 درصد در اختیار استان باشد، همچنین ارتقاء منابع بانکی از دیگر درخواست ها می باشد.

وی بیان کرد: موافقت تامین منابع برای حداقل چهار صنعت لرستان مانند کشت و صنعت، یخچال سازی بوژان، لاستیک سازی و نساجی بروجرد توسط وزیر اقتصاد و دارایی صورت گرفت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازار سرمایه در لرستان

ایجاد بازار سرمایه در لرستان