مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-29بين الملل

ال پاییس: زلنسکی به دنبال برگزاری انتخابات است


یک روزنامه اسپانیایی گزارش کرد، رییس جمهور اوکراین در نظر دارد برای برگزاری انتخابات در سال آینده میلادی با این هدف که محبوبیت خود را افزایش دهد، - یک روزنامه اسپانیایی گزارش کرد، رییس جمهور اوکراین در نظر دارد برای برگزاری انتخابات در سال آینده میلادی با این هدف که محبوبیت خود را افزایش دهد، فراخوان صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، اوکراین در حال حاضر تحت قانون حکومت نظامی قرار داشته به این معنی که برگزاری انتخابات در آن با محدودیت همراه شده است اما ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین روز یکشنبه در مصاحبه ای تلویزیونی از امکان برگزاری انتخابات زودهنگام در کشورش صحبت کرده و گفت: منطق این مساله این است که اگر شما از دموکراسی محافظت می کنید باید همچنین از آن در طول جنگ نیز محافظت کنید و یک راه برای محافظت از آن برگزاری انتخابات است.

روسلان استفانچوک، رییس پارلمان اوکراین ماه گذشته میلادی به این مساله اشاره کرد که به زودی قانون (انتخابات) به روز رسانی خواهد شد چون دموکراسی نمی تواند متوقف شود.

این متحد زلنسکی که در ماه اکتبر دوره اش به همراه دیگر همکاران پارلمانی او به پایان می رسد، گفت، در این زمینه پیامی از سمت اروپا و دیگران منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ال پاییس: زلنسکی به دنبال برگزاری انتخابات است

ال پاییس: زلنسکی به دنبال برگزاری انتخابات است