مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 00:052023-08-31سياسي

جزییات جدید از کشف بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی


سخنگوی وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح جزییات جدیدی از کشف بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی این نهاد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع در گفت وگوی ویژه خبری شبکه خبر در تشریح خنثی سازی خرابکاری صنعتی موساد در صنایع موشکی، گفت: باید در ابتدا به این نکته اشاره کنم، علت توطئه های گوناگون رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران قدرت بازدارندگی ما است که از صنعت دفاعی قدرت موشکی و سایر مولفه های اقتدار ما ناشی می شود.

وی افزود: همان عرصه هایی که ما توانسته ایم وابستگی 45 سال قبل را به خود اتکایی بیش از 90 درصدی صنعت دفاعی امروز برسانیم.

به همین دلیل، دشمنان برای تضعیف و از بین بردن این اقتدار بیکار نمی نشینند  سخنگوی وزارت دفاع، بیان کرد: رژیم صهیونیستی و شبکه پشتیبان این رژیم نسبت به چنین موضوعاتی انگیزه دارند چون می دانند قدرت بازدارندگی و برتری ایران در خنثی کردن تهدیدات دشمنان ما تعیین کننده خواهد بود.

لذا؛ آن ها می خواهند این قدرت بازدارندگی را تضعیف کنند.

ما به موازات پیشرفت های فنی، فناوری، صنعتی و تولیدی که با اتکا به دانشمندان و نخبگان به دست می آوریم باید در کنار آن حفاظت و صیانت اطلاعاتی از داشته ها و قدرت نظامی خود داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از کشف بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی

جزییات جدید از کشف بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی