مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-11اقتصادي

فعالیت بیش از 1600 نفر در نواحی و شهرک های صنعتی کبودراهنگ


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کبودراهنگ از فعالیت بیش از 1600 نفر در نواحی و شهرک های صنعتی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کبودراهنگ از فعالیت بیش از 1600 نفر در نواحی و شهرک های صنعتی این شهرستان خبر داد.

مرتضی افشاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ دارای سه شهرک و ناحیه صنعتی شامل شیرین سو، اورقین و ویان بوده که در حال حاضر به تنهایی در شهرک صنعتی این شهرستان حدود 700 تا 800 نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند .

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی ویان با 400 هکتار وسعت بزرگترین شهرک صنعتی همدان به شمار می رود، تصریح کرد: استقرار صنایع بزرگی همچون مجتمع فولاد ویان، شرکت شیمی معدنی و واحدهای صنعتی دیگر موجب اهمیت بیشتر و مطرح شدن این شهرک صنعتی شده است.

افشاری در ادامه یادآور شد: شهرستان کبودراهنگ دارای چهار تا پنج هزار بافنده فرش دستباف بوده که از این تعداد بافندگان، 1800 نفر فعال بوده و مابقی به صورت فصلی در این حوزه فعالیت دارند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کبودراهنگ اضافه کرد: در سال جاری با برگزاری دوره آموزشی ارتقای کیفیت فرش دستباف، 104 نفر از آموزش های این دوره در شهرستان بهره مند شدند که صدور مدرک فنی آنها توسط فنی و حرفه ای در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 1600 نفر در نواحی و شهرک های صنعتی کبودراهنگ

فعالیت بیش از 1600 نفر در نواحی و شهرک های صنعتی کبودراهنگ