مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-27سياسي

بهره برداری از هزار و 200 واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در البرز


علاوه براین یک هزار و 200 واحد مسکونی، یک هزار و 500 واحد نیز در شهر جدید مهستان افتتاح می شود و درمجموع درهفته دولت شاهد افتتاح 2 هزار و700 وحد مسکونی هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز یکشنبه 5 شهریورماه 1402 همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت در آیین بهره برداری از یک هزار و 200 واحد مسکونی در استان البرز بصورت ویدئو کنفرانس با رییس جمهور درسراسر کشور، گفت: مشکلاتی مانند آسانسور و نمای ساختمان با توجه به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان درتعهد دولت نیست ولی در تلاش برای رفع آنها هستیم.

وی بیان کرد: امروز با حضور رییس جمهوری 100 هزار واحد مسکونی درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد که یک هزار و 200 واحد مربوط به استان البرز بود.

عبداللهی گفت: علاوه براین یک هزار و 200 واحد مسکونی، یک هزار و 500 واحد نیز درشهرجدید مهستان افتتاح می شود و درمجموع درهفته دولت شاهد افتتاح 2 هزار و700 وحد مسکونی هستیم .

استاندار البرز با بیان اینکه موضوع مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: تلاش های بسیاری در حوزه بافت های فرسوده و بازسازی آنها، بازآفرینی شهری و استفاده از تعاونی های مسکن چه شاغل و چه بازنشسته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن درحال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از هزار و 200 واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در البرز

بهره برداری از هزار و 200 واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در البرز