مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-11سياسي

استان اصفهان آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری


با حضور رییس ستاد انتخابات استان و سایر اعضاء، شرایط استان و دو شهرستان دهاقان و شهرضا برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رصد و بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در حاشیه هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان، اظهارداشت: در این جلسه آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بررسی شد.

جان نثاری افزود: فرمانداران شهرستان های شهرضا و دهاقان نیز در این نشست حضور داشتند و وضعیت آمادگی دو شهرستان را برای برگزاری انتخابات تشریح کردند.

وی متذکر شد: با بررسی های انجام شده و توضیحات فرمانداران این دو شهرستان دریافتیم برای برگزاری انتخابات صددرصد آماده هستند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: طبق بررسی های انجام شده انشاالله شاهد مشارکت و حضور قابل توجه و حداکثری مردم خواهیم بود.

جان نثاری با تأکید بر اجرای مُر قانون انتخابات، اظهار کرد: باتوجه به اصلاح برخی مواد قانون انتخابات، تأکید ما اجرای کامل و صحیح قانون انتخابات است در این راستا تسلط کامل بر قانون برای مجریان انتخابات ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اصفهان آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

استان اصفهان آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری