مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-29اقتصادي

درآمد گمرکات هرمزگان در دولت سیزدهم به مرزهزار میلیارد ریال رسید


ناظر گمرکات هرمزگان، میزان درآمد گمرکات هرمزگان را از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 993 هزار و 984 میلیارد ریال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین سعیدی بیان داشت: در این دولت میزان درآمد حقوق ورودی کالاها از گمرکات استان هرمزگان نیز افزون بر 225 هزار و 610 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 215 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ادارات کل گمرکات حوزه نظارت استان هرمزگان با عنایت به تمرکز سیاست های تحقق درآمدهای درج شده در قانون بودجه سنواتی با هدف عملیاتی شدن پیش بینی های منابع عمومی دولت، هم راستا با گمرک ایران و ارائه خدمات شبانه روزی در دوره های عملیاتی نسبت به تحقق این امر اقدام کرده که افزایش 367 درصدی درآمدهای وصول شده در تمام ردیف های درآمدی اعم از سطوح ملی یا استانی بیانگر این موضوع است.

صادرات 65 میلیون تن کالای غیرنفتی در دولت سیزدهم مدیرکل گمرک بندر شهید رجایی با اشاره به کسب رتبه نخست رویه های واردات و ترانزیت توسط گمرکات هرمزگان در کشور، میزان صادرات کالای غیرنفتی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون از گمرکات این استان را 65 میلیون تن به ارزش 23 میلیارد دلار اعلام کرد.

به گفته سعیدی؛ رویه واردات نیز از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 19 میلیون و 900 هزار تن به ارزش بیش از 40 میلیارد دلار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد گمرکات هرمزگان در دولت سیزدهم به مرزهزار میلیارد ریال رسید

درآمد گمرکات هرمزگان در دولت سیزدهم به مرزهزار میلیارد ریال رسید