مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-10سياسي

بصیرت؛ شرط لازم برای ثبات قدم در مسیر حق


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان گفت: بصیرت، صبر و پیروی از ولایت فقیه از شروط لازم و مؤلفه های ماندگاری و ثبات قدم در مسیر حق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع پایوران ستاد نمایندگی ولی فقیه و ارتباط تصویری که با رده های استان سمنان در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، با گرامیداشت حماسه بزرگ حسینی و پیاده روی بزرگ اربعین، توفیق حضور در این مسیر را از الطاف خاصه الهی برشمرد و اظهار کرد: حسینی شدن مهم است، اما حسینی ماندن سخت تر و مهم تر از آن است و چه بسا افرادی بودند که در واقعه کربلا سراسر عمرشان در صف حق ایستادند، اما سرانجام برایشان عاقبت به خیری رقم نخورد و از مسیر حق خارج شدند.

وی ثبات قدم در مسیر حق را از مصادیق مؤمن واقعی برشمرد و گفت: برخی از خواص در طول تاریخ از کاروان ولایت جا ماندند و سیر در برهه های مختلف تاریخ و سرنوشت برخی از خواص گواه این موضوع است که پیروی از ولایت فقیه از جمله شروط عاقبت بخیری و ماندگاری در راه حق است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در هنگام بروز فتنه ها و در شرایط سخت است که افراد جوهره ذاتی و اصلی خود را نشان می دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت؛ شرط لازم برای ثبات قدم در مسیر حق

بصیرت؛ شرط لازم برای ثبات قدم در مسیر حق