مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-11اقتصادي

اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به پرژه تختی شهرکرد


شهرکرد_مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 15 میلیارد تومان اعتبار ملی برای پروژه تختی شهرکرد در نظر گرفته شده که با اعتبار استانی به 20 میلیارد تومان می رسد.

- موعود بنیادی فرد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه این استان سه سهمیه در مسابقات آسیایی هانگژو دارد اظهار کرد: کاهش سهمیه چهارمحال و بختیاری به دلیل کاهش سهمیه همه کشورها در مسابقات پیش آمده است.

وی تصریح کرد: برای ورزشکارانی که سهمیه مسابقات هانگژو را کسب کنند 40 میلیون تومان در نظر گرفته شد و به زودی هدیه این سه ورزشکار پرداخت می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: همچنین به افرادی که موفق به کسب مدال طلا شوند چهار سکه، برای مدال نقره سه سکه و مدال برنز دو سکه در نظر گرفته شده است.

بنیادی فرد اضافه کرد: در سالن دهکده المپیک استان پایگاه قهرمانی مستقر و فعال است و برای تبدیل آن به پایگاهی برای برگزاری اردوهای یک فدراسیون مطرح در حال رایزنی و مذاکره هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از دو تیم پرطرفدار کشور درخواست برگزاری اردو در این استان را داشت ادامه داد: به دلیل کمبود امکانات ما نتوانستیم میزبان آن ها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تنها مرکز استانی که در کشور پیست تاتار ندارد شهرکرد است اما در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به پرژه تختی شهرکرد

اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به پرژه تختی شهرکرد