مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-30سياسي

اهانت به قرآن کریم ناروا، غیرقابل تحمل و مبتذل است


عالیجناب آلن دی رائمی؛رییس و همچنین اعضای کنفرانس اسقفان سوییس بعداز دریافت بیانیه مهم رهبرانقلاب در محکومیت اهانت به قرآن خطاب به رهبران ادیان گفتند : - اهانت به قرآن ناروا،غیرقابل تحمل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(دام ظله العالی) در محکومیت این اهانت، حجت الاسلام محمد مهدی ایمانی پور؛ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری و هماهنگی گفتگوی ادیان جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای خطاب به رهبران و شخصیت های دینی جهان خواستار واکنش ایشان به این حادثه تلخ گردیدند.

رستم آبادی گفت: روز گذشته نامه ای از کنفرانس اسقفان سوییس دریافت کردیم.

در این نامه که در پاسخ به نامه رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ارسال شده، دیوید پوزنتی دبیر کل کنفرانس اسقفان سوییس ضمن ابلاغ مراتب تشکر و قدردانی از جانب خویش، عالیجناب آلن دی رائمی؛ رییس و همچنین اعضای کنفرانس اسقفان سوییس برای دریافت بیانیه مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری (دام ظله العالی)، در محکومیت اهانت به قرآن کریم، خطاب به رهبران ادیان و آیین ها را ابراز داشته و افزوده: اهانت به قرآن کریم ناروا، غیر قابل تحمل و مبتذل است.

رییس گروه مسیحیت کاتولیک و یهودیت افزود: کنفرانس اسقفان سوییس نهادی مسیحی وابسته به کلیسای کاتولیک است که در اکثر کشورهای جهان شعبه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن کریم ناروا، غیرقابل تحمل و مبتذل است

اهانت به قرآن کریم ناروا، غیرقابل تحمل و مبتذل است