مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:302023-08-29سياسي

اولویت دولت اتمام پروژه های ناتمام است


در این دولت بنا بر این است که کارهای ناتمام تکمیل شده و کارهای ناقص به یک سرانجامی می رسند و کلنگ زنی کمتر است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: در این دولت بنا بر این است که کارهای ناتمام تکمیل شده و کارهای ناقص به یک سرانجامی می رسند و کلنگ زنی کمتر است.

فرهاد زیویار، هفتم شهریورماه در مراسم گازرسانی به 9 روستا و چهار واحد صنعتی و تولیدی و کلنگ زنی گازرسانی به 41 روستای محور قلعه نصیر که با حضور معاونین سیاسی امنیتی و اقتصادی استاندار، مدیر کل بازرسی استانداری، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس، فرماندار پلدختر، مدیرعامل شرکت گاز استان و برخی مسئولان شهرستان پلدختر برگزار شد، بیان کرد: برای اجرای این طرح گازرسانی که بنام طرح شهید حسین جان الهیاری نامگذاری شده است، 420 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این دولت بنا بر این است که کارهای ناتمام تکمیل شده و کارهای ناقص به یک سرانجامی می رسند و کلنگ زنی کمتر است.

زیویار با اشاره به این که کار کلنگ زنی در پروژه های گازرسانی و آب رسانی به معنای تکمیل است تا شروع کار، بیان کرد: چون گاز تا یک نقطه ای آمده و برای اینکه همه از نعمت گاز برخوردار شوند باید رو به جلو باشد که همه اقشار را در بر بگیرد که شامل خانه ها یا واحدهای صنعتی و کشاورزی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دولت اتمام پروژه های ناتمام است

اولویت دولت اتمام پروژه های ناتمام است