مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-27سياسي

اولویت قاری جمهوری اسلامی کسب رتبه نیست


اولویت قاری جمهوری اسلامی کسب رتبه نیست و در شرایط فعلی که دولت های شیطانی علیه مسلمانان شده اند، اولویت نخست وحدت مسلمانان و تالیف بین قلوب در تشکیل مسابقات قرآن است.

- ایسنا/خراسان رضوی این قاری بین المللی گفت: اولویت قاری جمهوری اسلامی کسب رتبه نیست و در شرایط فعلی که دولت های شیطانی علیه مسلمانان شده اند، اولویت نخست وحدت مسلمانان و تالیف بین قلوب در تشکیل مسابقات قرآن است.

علیرضا بیژنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مسابقات بین المللی قرآن کریم در مالزی اظهار کرد: به لطف خداوند و مدد اهل بیت(ع) توانستم در شصت وسومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی رتبه دوم را کسب کنم.

وی اضافه کرد: هر چند اولویت قاری جمهوری اسلامی کسب رتبه نیست و در شرایط فعلی که دولت های شیطانی علیه مسلمانان شده اند، اولویت نخست وحدت مسلمانان و تالیف بین قلوب در تشکیل مسابقات قرآن است.

بیژنی ادامه داد: در ادامه اولویت ما اثبات سطح قاریان جمهوری اسلامی بود تا نشان دهیم در چه سطحی تلاوت می کنیم که خوشبختانه کسب رتبه در راستای تامین این هدف حاصل شد.

وی در خصوص نحوه داوری کشور میزبان، افزود: ابهاماتی در کسب رتبه وجود دارد، اما در مسابقات بین المللی دعوت کشور میزبان را برای شرکت در مسابقات می پذیریم و باید به قضاوت هیات داوری احترام گذاشته شود و بحث رتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت قاری جمهوری اسلامی کسب رتبه نیست

اولویت قاری جمهوری اسلامی کسب رتبه نیست