مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:502023-08-29سياسي

شهر جدید ایوانکی اقتصاد گرمسار را متحول می کند


با تکمیل پروژه شهر جدید ایوانکی و ساخت 30 هزار واحد مسکونی در این شهر، اقتصاد شهرستان گرمسار با تحولی اساسی روبرو خواهد شد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است: با تکمیل پروژه شهر جدید ایوانکی و ساخت 30 هزار واحد مسکونی در این شهر، اقتصاد شهرستان گرمسار با تحولی اساسی روبرو خواهد شد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 7 شهریور 1402 در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار در محل سالن اجتماعات دانشگاه گرمسار اظهار کرد: این شهر جدید می تواند با جذب سرریزجمعیت تهران توسعه بیشتری پیدا کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه بیش از نیمی از 60 هزار واحد نهضت ملی مسکن استان سمنان به تنهایی در شهر جدید ایوانکی ساخته می شود ادامه داد: اجرای 30 هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی، ارتقاء اقتصادی و تحول مطلوبی را برای شهرستان گرمسار به همراه خواهد داشت.

وی به برکات هفته دولت امسال برای شهرستان گرمسار پرداخت و افزود: 91 پروژه عمرانی و افتصادی در هفته دولت در گرمسار افتتاح و کلنگ زنی می شود.

هاشمی گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان گرمسار 71 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 523 میلیارد تومان افتتاح افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر جدید ایوانکی اقتصاد گرمسار را متحول می کند

شهر جدید ایوانکی اقتصاد گرمسار را متحول می کند