مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 23:502023-08-30ورزشي

روز طلایی دختران تکواندو ایران/ صوفی و محمدی طلسم طلا را شکستند


سومین روز از رقابت های تکواندو قهرمانی جهان با کسب دو طلا، یک نقره و یک برنز برای تیم اعزامی کشورمان در بوسنی خاتمه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ششمین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان که دوشنبه هفته جاری با حضور 622 تکواندوکار از سراسر دنیا به میزبانی بوسنی و هرزگوین در شهر سارایوو آغاز شده بود امروز با برگزاری مبارزات 5 رده قدی دیگر پیگیری شد که تیم کشورمان توسط روژان صوفی و سید کیمیا محمدی دو طلا، هلیا ابراهیمیان یک مدال نقره و سید میرعباس حسینی فر یک مدال برنز کسب کرد.

روژان صوفی در رده قدی 168- سانتی متر، در دیدار نخست 2 بر صفر امانگلدی از قزاقستان را شکست داد و در ادامه زینب بوسیلیه از اردن را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و سپس در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی پروتسنکو از روسیه و وانگ از چین تایپه را مقتدرانه شکست داد و پا به دیدار پایانی گذاشت.

صوفی در فینال در حالی که راند نخست را به پولینا از اکراین واگذار کرده بود، دو راند بعدی را به سود خاتمه داد و نخستین طلای ایران در این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کرد.

سیده کیمیا محمدی در رده قدی 172- سانتی متر توانست تمامی رقبای خود را با نتیجه قاطع 2 بر صفر شکست دهد و پا به دیدار پایانی بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز طلایی دختران تکواندو ایران/ صوفی و محمدی طلسم طلا را شکستند

روز طلایی دختران تکواندو ایران/ صوفی و محمدی طلسم طلا را شکستند