مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-21ورزشي

بهادری جهرمی: رویکرد آموزشی را از «سند 2030» به «مسجد» تغییر دادیم


اینکه مقام ارشد دولت سابق تأکید می کرد «ما مسئول بهشت رفتن مردم نیستیم»، نمادی از بی توجهی به عرصه فرهنگ بود که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

- بهادری جهرمی: رویکرد آموزشی را از سند 2030 به مسجد تغییر دادیم سخنگوی دولت گفت: اینکه مقام ارشد دولت سابق تأکید می کرد ما مسئول بهشت رفتن مردم نیستیم ، نمادی از بی توجهی به عرصه فرهنگ بود که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در اجلاس بانوان بسیج طلاب کشور گفت: در دولت سیزدهم عدالت محوری به عنوان یکی از اصلی ترین شاخصه های تفکر اسلامی به عنوان یک رکن حرکت دولت انتخاب شد و مردمی بودن به عنوان رکن عملیاتی و اجرایی این گفتمان و راهبرد اصلی دولت است.

وی با تأکید بر واهمه دولت های غربی از اسلام و شعائر اسلامی، افزود: حجاب نماد همیشگی تعظیم شعائر اسلامی در قالب مردمی است و دلیل ترس و مبارزه غرب با حجاب این است که از عمق نفوذ تفکر اسلامی و انقلابی از طریق حجاب که یک گفتمان پیش برنده است، جلوگیری کند.

دلیل مخالفت غرب با تحصیل محجبه ها همین است که از حضور بانوان تحصیل کرده با حجاب در اجتماع و نقش آفرینی ایشان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، واهمه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: رویکرد آموزشی را از «سند 2030» به «مسجد» تغییر دادیم

بهادری جهرمی: رویکرد آموزشی را از «سند 2030» به «مسجد» تغییر دادیم