مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-02اجتماعي

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد


در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قرار است 24 هزار و 694 آموزگار ابتدایی، 2332 آموزگار استثنایی و 992 نفر آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب شوند که در مجموع 28 هزار و 18 آموزگار ابتدایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، صادق ستاری فرد امروز درباره آزمون استخدام دبیری اظهارکرد: 22 هزار نفر دبیر و هنرآموز براساس این آزمون به آموزش و پرورش جذب می شوند.

  وی افزود: دستورالعمل فرآیند ارزیابی و مصاحبه برای استان ها ارسال شده و از هفته آینده هم ساز و کار و فرآیند مصاحبه و گزینش و ارزیابی تکمیلی در استان ها آغاز می شود.

 معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری گفت: نتایج نهایی داوطلبان استخدام آموزگاری در این هفته اعلام می شود.

  آزمون استخدام آموزگار 8 اردیبهشت امسال با رقابت 534 هزار و 445 نفر برگزار شد و پذیرفته شدگان مراحل مصاحبه و گزینش را هم طی کردند.

 در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قرار است 24 هزار و 694 آموزگار ابتدایی، 2332 آموزگار استثنایی و 992 نفر آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب شوند که در مجموع 28 هزار و 18 آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری جذب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد