مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-04ورزشي

آخرین وضعیت 8 رشته برای بازی های آسیایی/ سوارکاری حذف شد


اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت هشت رشته را برای حضور در بازی های آسیایی مورد بررسی قرار دادند، بر این اساس تصمیم به حذف سوارکاری گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بیست و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به صورت فوق العاده با حضور اعضا صبح امروز برگزار شد .

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته و سخنگوی هیات اجرایی در خصوص این نشست فوق العاده اظهار داشت: در ابتدای نشست گزارش کاملی از وضعیت کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و مصوبات نشست روز گذشته ستاد عالی بازیها به اعضای هیات اجرایی ارائه گردید.

هاشمی در ادامه در خصوص ضرورت برگزاری نشست فوق العاده هیات اجرایی افزود: در نشست روز گذشته ستاد عالی که با حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان، معاونین وزارتخانه و مسئولین کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد، سرپرست وزارت ورزش اعلام کرد بهتر است تصمیمات مربوط به کاروان ورزشی ایران در بازی ها و کمیته ملی المپیک در خود کمیته و توسط اعضای هیات اجرایی گرفته شود که به همین منظور و در راستای اعمال سیاست های سرپرست وزارت ورزش، نشست فوق العاده هیات اجرایی صبح امروز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت 8 رشته برای بازی های آسیایی/ سوارکاری حذف شد

آخرین وضعیت 8 رشته برای بازی های آسیایی/ سوارکاری حذف شد