مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 07:052023-09-12بين الملل

استاندار کرمانشاه: روند احیای مرز خسروی با قدرت ادامه خواهد یافت


رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه عبور 2 برابری زوار از مرز بین المللی خسروی را باعث تثبیت بیشتر جایگاه این مرز در مناسبات زیارتی و تجاری دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، با وجود گذشت چندین روز ار اربعین حسینی، اما همچنان هستند هموطنانی که این روزها مرز خسروی را برای بازگشت از عتبات عالیات برگزیده اند.

اربعین امسال با فراهم کردن زیر ساخت های مناسب از جمله 24 ساعته شدن فعالیت مرز خسروی، افزایش گیت ها، وضعیت مناسب جاده ها و.

تردد از مرز خسروی از یک میلیون نفر (دو برابر سال گذشته) گذشت.

همچنین؛ با رایزنی با سرکنسولگری عراق و نماینده وزارت امور خارجه در کرمانشاه با تردد زوار خارجی در اربعین امسال از مرز خسروی موافقت شد؛ به طوریکه 10 هزار خارجی برای تشرف به عتبات عالیات از مرز خسروی تردد داشتند از این تعداد 6 هزار و 700 نفر از مرز خسروی خارج و 3 هزار و 200 نفر هم پس از زیارت از طریق این مرز وارد جمهوری اسلامی ایران شدند.

اتباع آذربایجان، تاجیکستان، افغانستان و پاکستان بیشتر زائران غیر ایرانی از مرز خسروی بودند.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه با تقدیر و تشکر از مردم، خادمین و دست اندرکاران آیین اربعین حسینی در استان، اظهار کرد: آیین اربعین امسال و عبور دو برابری زائران عزیز، باعث تثبیت بیشتر جایگاه مرز خسروی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: روند احیای مرز خسروی با قدرت ادامه خواهد یافت

استاندار کرمانشاه: روند احیای مرز خسروی با قدرت ادامه خواهد یافت