مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-03سياسي

ارائه الحاقیه چهار ماده ای هوش مصنوعی در قانون برنامه هفتم


رییس فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده از استخراج پیوست چهار ماده ای هوش مصنوعی برای الحاق به قانون برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: امروزه در بحث سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی عقب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، رضا تقی پور، نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده گزارشی از عملکرد این فراکسیون و فعالیت های انجام شده و همچنین استخراج پیوست 4 ماده ای هوش مصنوعی برای الحاق به قانون برنامه هفتم توسعه ارائه کرد.

چرایی و چگونگی شکل گیری فراکسیون هوش مصنوعی وی با اشاره به چرایی و چگونگی شکل گیری فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده ، عنوان کرد: امروزه هوش مصنوعی کاربردهای متنوع و وسیعی دارد که در این میان بسیاری از کشورها از دهه های گذشته برای توانمندی سازی خود در این حوزه سرمایه گذاری بسیاری انجام داده اند.

به عنوان مثال در حال حاضر چین و ایالت متحده در رده های اول و دوم این حوزه هستند و کشورهای فعال در این عرصه امروزه توانسته اند به کاربردهای این فناوری در عرصه های مختلف مانند حوزه های تجاری، توسعه، تولید، نظامی، امنیتی و اجتماعی برسند.

تقی پور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سال 1401 که ما باید در زمینه فناوری های نو به ویژه هوش مصنوعی جزو 10 کشور اول دنیا باشیم؛ اضافه کرد: در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه الحاقیه چهار ماده ای هوش مصنوعی در قانون برنامه هفتم

ارائه الحاقیه چهار ماده ای هوش مصنوعی در قانون برنامه هفتم