مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:252023-08-28سياسي

وزیر کشور: زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات با خدمت رسانی به مردم فراهم شود


وزیر کشور از انتخابات سال جاری سخن به میان آورد و گفت: نباید این قدرت نمایی بزرگ در برابر دشمن را از دست دهیم و زمینه را با خدمت رسانی و رفع مشکلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد وحیدی شامگاه دوشنبه 6 شهریورماه در شورای اداری استان اظهار داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی راه اربعین را باز کرد و اگر او داعش را از آن سرزمین پاک بیرون نرانده بود، امروز این راه باز نبود و این خیل زائران نمی توانستند به آنجا برسند.

وی بیان داشت: شهید رجایی و شهید باهنر دو الگوی برجسته بودند و با وجود آنکه در مدت کمی دارای مسؤولیت بودند، اما امروز مانند یک جریان جاوید و جاری در ملت ما باقی مانده اند.

وزیر کشور عنوان کرد: یکی از کارهای هفته دولت این است که ما دولتی ها یادمان باشد الگوی ما در دولت شهیدان رجایی و باهنر هستند و باید به راه آنها تمسک بجوییم که راه انقلاب، امام و رهبری و راه محبوب مردم است.

وحیدی ابراز داشت: ملت ما به رغم تلاش هایی که دشمن می کند و حرف هایی که برای القای ناامیدی از انقلاب در ملت می زند اما ملت هر زمان صداقت و اخلاص دیدند با وجود مشکلات همیشه در صحنه بوده اند.

وی ابراز داشت: مردم از مسؤولان استقبال می کنند و آیت الله رییسی، رییس جمهوری در هر شهری که می رود استقبال های گرمی از وی می شود که چشم دشمن کور شد، زیرا در بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات با خدمت رسانی به مردم فراهم شود

وزیر کشور: زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات با خدمت رسانی به مردم فراهم شود