مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-03سياسي

بسیاری از دستاوردهای ستُرگ حوزه سلامت مرهون تلاش بهورزان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از تلاش بهورزان برای ارتقای شاخص های بهداشتی و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی اولیه تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در متن پیام علیرضا زالی، آمده است: فرا رسیدن دوازدهم شهریورماه و روز بهورز یادآور تلاش های دلسوزانه کسانی است که با مسئولیت پذیری و تعهد حرفه ای خود، ارتقای سلامت جامعه را در نقاط دور و نزدیک کشور رقم می زنند.

گسترش شبکه های بهداشتی و درمانی و دسترسی مستقیم و عادلانه آحاد مردم به خدمات بهداشتی اولیه مرهون فعالیت های شبانه روزی نیروهای کارآمد و متعهدی است که به عنوان بهورز با کمترین هزینه و امکانات نقش مهم و انکارناپذیری در پیشگیری از بیماری ها و صیانت از سلامت مردم ایفا می کنند.

بسیاری از دستاوردهای سترگ حوزه سلامت همچون ریشه کن کردن فلج اطفال، کاهش بیماری های واگیر و کاهش مرگ و میر کودکان و مادران که از شاخص های اثرگذار توسعه به شمار می رود و همچنین بخش مهمی از موفقیت های به دست آمده در مهار کرونا ، در سایه فعالیت بهورزانی به دست آمده است که نقش بسیار کلیدی در نظام سلامت دارند.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز که بزرگ ترین گستره جغرافیایی و همچنین بیشترین جمعیت را در بین دانشگاه های کشور، تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی خود دارد، همواره سپاس گزار و قدردان عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از دستاوردهای ستُرگ حوزه سلامت مرهون تلاش بهورزان است

بسیاری از دستاوردهای ستُرگ حوزه سلامت مرهون تلاش بهورزان است