مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:352023-08-25سياسي

32 پروژه به مناسبت هفته دولت در شمیرانات افتتاح و کلنگ زنی می شود


طی هفته دولت سال جاری، در راستای خدمت رسانی به مردم، 32 پروژه با اعتباری افزون بر 72 میلیارد تومان در سطح شهرستان شمیرانات کلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات روز پنجشنبه همزمان با اولین روز از هفته دولت 1402، در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی(ع) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و هفته دولت، اعتبار تخصیص یافته سال 1401 شهرستان را 41 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار کرد: مابقی اعتبار پروژه هایی که اکنون در مدار انجام است یا به بهره برداری خواهد رسید، با اهتمام مدیران و دهیاران از محل هایی همچون ارزش افزوده برای خدمت رسانی بیش تر تأمین شده است.

  وی ادامه داد: طی هفته دولت سال جاری، در راستای خدمت رسانی به مردم، 32 پروژه با اعتباری افزون بر 72 میلیارد تومان در سطح شهرستان شمیرانات کلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به عدم وجود شهرک صنعتی و شرایط خاص شمیرانات، به تشریح پروژه های زیرساختی شهرستان پرداخت و گفت: در راستای بهسازی و تقویت برق رسانی 4 میلیارد و 410 میلیون تومان، پروژه های عمرانی دهیاری های تابعه 20 میلیارد و 670


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 پروژه به مناسبت هفته دولت در شمیرانات افتتاح و کلنگ زنی می شود

32 پروژه به مناسبت هفته دولت در شمیرانات افتتاح و کلنگ زنی می شود