مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:202023-09-17سياسي

تیراندازی کور به نیروهای مدافع امنیت در نورآباد ممسنی/ شهادت یک بسیجی


معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: در تیراندازی کور 2 نفر ناشناس به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهرستان نورآباد ممسنی، یک نفر شهید و سه نفر زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری از شیراز، قزل سفلی معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس با اعلام این خبر گفت: حدود ساعت 19:50 شنبه 25 شهریور 2 نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، می کنند .

دبیر و سخنگوی شورای تأمین استان فارس با اشاره به رذالت و زبونی دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: این حرکت های کور و مذبوحانه، نشان دهنده ضعف و ترس دشمنان از مقابله رو در رو با نیروهای مدافع امنیت و بسیجیان عزیز می باشد؛ ضاربین پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به 4 نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا گردید، بلافاصله از محل متواری می شوند که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنان می باشند.

  اسماعیل قزل سفلی افزود: متأسفانه در این حادثه یکی از عزیزان بسیجی به دلیل شدت جراحات وارده، به شهادت می رسد.

یکی دیگر از مجروحین نیز به یکی از بیمارستان های شیراز اعزام شده و 2 نفر دیگر از این عزیزان در شهرستان بستری و تحت مداوا می باشند که حال همه مجرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی کور به نیروهای مدافع امنیت در نورآباد ممسنی/ شهادت یک بسیجی

تیراندازی کور به نیروهای مدافع امنیت در نورآباد ممسنی/ شهادت یک بسیجی