مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:362023-09-04سياسي

تاکید بر رفع مشکلات خوابگاه های دانشجویی قبل از شروع سال تحصیلی جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بهادر کرمی در بازدید از سراهای دانشجویی بر تسریع در رفع برخی کاستی ها و نواقص موجود در خوابگاه های دانشجویی تاکید شد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار شد تعمیرات اساسی  از جمله؛ ابنیه، رنگ آمیزی، پرده و تجهیزات درونی خوابگاه ها از جمله یخچال، اجاق گاز و مواردی از این قبیل در کلیه خوابگاه های دانشگاه انجام گیرد.

رییس دانشگاه یاسوج ادامه داد: بهسازی و تجهیز خوابگاه ها، در حجم وسیعی شروع شد، نیروهای مختلفی درگیر این قضیه شدند و بر اساس قراری که داشتیم بنا شد که اول شهریور این عملیات به پایان برسد و امروز به اتفاق معاونت دانشجویی، مدیر حوزه ریاست و دیگر مدیران دانشگاه آمد یم  بازدیدی داشته باشیم و ببینیم کار تا کجا پیش رفته و به کجا رسیده است.

وی با اعلام رضایت از بهسازی و تجهیز سراهای دانشجویی عنوان کرد: مجموعه اتفاقاتی که پیش رفت، راضی کننده است و حداکثر تا پانزدهم ماه جاری کلیه خوابگاه ها  آماده پذیرایی از دانشجویان هستند.

این مسوول عنوان کرد: در 15 خوابگاهی که داریم، هفت خوابگاه به طور کامل رنگ آمیزی شد و بقیه خوابگاه ها تمام تاسیسات زیربنایی و بقیه امکاناتی که دانشجویان نیاز دارند، تجهیز شدند که نتیجه زحمات همکاران را دانشجویان در شروع سال تحصیلی خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر رفع مشکلات خوابگاه های دانشجویی قبل از شروع سال تحصیلی جدید

تاکید بر رفع مشکلات خوابگاه های دانشجویی قبل از شروع سال تحصیلی جدید