مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-19اقتصادي

3 شرط حفظ بازار صادراتی عراق


رییس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه بازار عراق تا سال های آینده از فرصت های صادراتی برخوردار است، گفت: اما برای حفظ و توسعه این بازار باید متناسب با واقعیت ها عمل کرد و 3 شرط لازم برای حفظ این بازار را رعایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس یحیی آل اسحاق امروز در همایش نشست راهکارهای توسعه پایدار تجارت ایران و عراق در افق 2025 گفت:  روابط تجاری ایران و عراق در کوتاه و بلند مدت یک رابطه استراتژیک است و حجم معاملات تجاری ایران و عراق می تواند به 20 میلیارد دلار برسد و بعضا گفته می شود امکان افزایش آن تا 30 میلیارد دلار هست ضمن اینکه این حرف شعار نیست و کاملا دست یافتنی است.

  رییس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه فعالان اقتصادی، صاحبان خدمات و صاحبان صنایع ما می توانند بهترین استفاده از در تجارت با عراق کسب کنند، افزود: ما فرصت صادرات به کشورهای CIS را در گذشته داشتیم اما آن را از دست دادیم بنابراین نباید این فرصت تجاری را در رابطه با عراق را نیز از دست دهیم.

    وی با تاکید بر اینکه بازار عراق تا 15 سال دیگر بهترین فرصت صادراتی برخوردار است، گفت: اما این فرصت ها از دست یافتنی است مخصوصا اینکه رقبای سرسختی داریم که با امن شدن عراق به دنبال آن هستند تا این مزیت را از ما بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شرط حفظ بازار صادراتی عراق

3 شرط حفظ بازار صادراتی عراق