مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-10سياسي

برنامه ریزی سه مرحله ای برای سیلاب شهر زنجان


معاون شهردار زنجان به برنامه ریزی سه مرحله ای برای حل مشکل جاری شدن سیلاب در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در این برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت نقاط مشکل دار شناسایی و حل هر کدام در یکی از این مراحل عملیاتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسن احمدی، معاون شهردار زنجان در جلسه ستاد مدیریت بحران با ارائه گزارشی از وضعیت مسیل های شهری، اصلاح هندسی و رفع موانع گذری آب ها در سطح شهر ارائه و اظهار کرد: در این راستا با همکاری مشاور 70 نقطه از نقاط مشکل دار شهر شناسایی و رفع معضل شد.

معاون شهردار زنجان احداث کانال سعدی وسط با هدف رفع آبگرفتگی در هسته مرکزی شهر و رختشویخانه به طرف میدان انقلاب را از جمله اقدامات انجام شده عنوان و تصریح کرد: در این راستا 67 کانال هم لای روبی شد، ضمن اینکه تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با سیلاب ها هم فراهم و دریچه ها هم بازگشایی و تخلیه چاه های جذبی هم انجام شد.

وی به برنامه ریزی سه مرحله ای برای حل مشکل جاری شدن سیلاب در سطح شهر اشاره کرد و افزود: در این برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت نقاط مشکل دار شناسایی و حل هر کدام در یکی از این مراحل عملیاتی خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه در 30 مورد مشکل شناسایی شدن راه کار کوتاه مدت پیش بینی شده است، ادامه داد: 90 درصد از اقدامات مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی سه مرحله ای برای سیلاب شهر زنجان

برنامه ریزی سه مرحله ای برای سیلاب شهر زنجان