مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-04سياسي

تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین در ایام اربعین


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری در ایام اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا خزائلی با اشاره به سفر زائرین اربعین از محورهای استان قزوین اظهار کرد: با عنایت به فرارسیدن ایام اربعین و به منظور نظارت بر عملکرد و فعالیت واحدهای گردشگری و کنترل نحوه ارائه خدمات به مسافران و زوار حسینی، طرح ویژه نظارت بر تأسیسات گردشگری، مجتمع ها و نمازخانه های بین راهی و سرویس های بهداشتی استان از اوایل شهریورماه به صورت ویژه آغاز شده و تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین اظهار کرد: در این راستا تأسیسات گردشگری شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها، مجتمع های گردشگری و خدمات رسان، اقامتگاه های بوم گردی و همچنین نمازخانه های بین راهی، سرویس های بهداشتی و موکب های مستقر در محورهای تردد زوار حسینی توسط بازرسان حوزه گردشگری اداره کل و نمایندگان دستگاه های صمت، دامپزشکی، بهداشت، ستاد اقامه نماز، تعزیرات، راهداری و شرکت پخش فرآورده های نفتی به صورت مشترک درحال انجام است.

او افزود: در این بازدیدها نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین در ایام اربعین

تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین در ایام اربعین