مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-24اقتصادي

اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی


مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت آغاز هفته دولت، برخی از اقدامات این بانک در راستای تحقق اهداف شعار سال و حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی را تشریح کرد.

- دکتر اسماعیل للـه گانی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با بیان اینکه بانک رفاه از طرق مختلف از رونق تولید ملی حمایت می کند، از انتشار اوراق گواهی سپرده خاص به عنوان یکی از ابزارهای طراحی شده از سوی این بانک به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و پیشبرد برنامه های توسعه ای آنها نام برد و گفت: این ابزار با هدف مدیریت نقدینگی کشور و هدایت این مهم به سمت تولید طراحی است و از طریق آن منابع را از سطح جامعه برای پروژه هایی که نیاز به تامین مالی دارند جمع آوری و با اختصاص این منابع به این پروژه ها بستر اجرای آنها را فراهم می کنیم.

  وی افزود: در این راستا پرونده پروژه های نیازمند تامین مالی به ارزش 400 هزار میلیارد ریال تکمیل شده و در حال ارسال به بانک مرکزی است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: در جلسه ای که با استانداری ها و ائمه جمعه سه استان هرمزگان، خوزستان و بوشهر داشتیم مقرر شد با انتشار این اوراق منابع سرگردان در سطح این استان ها را جمع آوری کنیم و به پروژه های اشتغالزا و ارزآور اختصاص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی

اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی