مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-11اجتماعي

راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان شهدای «گنبدکاووس»


مدیر بیمارستان شهدای 12دی گنبدکاووس با اشاره به راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان در این بیمارستان گفت: این بیمارستان با 700 ولادت در ماه بیشترین آمار تولد نوزادان استان را به خودش اختصاص داده است.

- راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان شهدای گنبدکاووس ایسنا/گلستان مدیر بیمارستان شهدای 12دی گنبدکاووس با اشاره به راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان در این بیمارستان گفت: این بیمارستان با 700 ولادت در ماه بیشترین آمار تولد نوزادان استان را به خودش اختصاص داده است.

شهریار قلی زاده عصر دوشنبه 20 شهریور 1402 در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تا قبل از راه اندازی بخش NICU نوزادان نارس به بیمارستان های دیگری انتقال داده می شدند که خطرات زیادی سلامت نوزادان را تهدید می کرد، اظهار کرد: انتقال نوزادان بیمار و بستری آنها به بیمارستان های دیگر حداقل یک ساعت زمان نیاز داشت، اما با احداث این بخش در بیمارستان نوزادان بیمار بلافاصله از خدمات درمانی بهره مند می شوند.

قلی زاده با بیان اینکه در حال حاضر این بخش 14 تخت ویژه نوزادان دارد، گفت: هم اکنون پزشک فوق تخصص اطفال به شکل مقیم و 24 ساعته در بیمارستان شهدای 12 دی حضور دارد و در فاصله کمتر از 10 دقیقه پس از تولد نوزادانی که نارس هستند امکانات به روز پزشکی را ارائه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان شهدای «گنبدکاووس»

راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان شهدای «گنبدکاووس»