مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-10سياسي

با حضور پلیس امنیت زائران و عزاداران حسینی به خوبی تامین شده است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهم پلیس در استان تامین نظم و امنیت کنگره عظیم اربعین حسینی است، گفت: در شرایط کنونی، - ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهم پلیس در استان تامین نظم و امنیت کنگره عظیم اربعین حسینی است، گفت: در شرایط کنونی، با حضور بسیار خوب کارکنان پلیس، امنیت زائران و عزاداران حسینی به خوبی تامین شده است.

آیت الله حبیب الله شعبانی یکشنبه 19 شهریور در جمع کارکنان انتظامی استان با تسلیت ایام ماه صفر، با اشاره به اینکه پلیس هر سال وظیفه خدمتگذاری در مسیر زوار اربعین را بهتر از سال پیش انجام داده است، از زحمات فراجا در خدمات رسانی مضاعف به زائران اربعین تشکر و قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت برگزاری مراسم اربعین به عنوان یک جریان سیاسی، معنوی و فرهنگی و روند رو به رشد جمعیت علاقمند و ارادتمندان به اهل بیت (ع) در طول چند سال اخیر، پلیس برای حضور زائران حسینی در عتبات عالیات در این ایام، برنامه ریزی مناسبی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات بسیار خوب و فراگیر پلیس استان به زائران اربعین، خاطرنشان کرد: تصمیم خوب پلیس استان در تمدید گذرنامه ها و افزایش ساعات کاری ادارات در خدمات رسانی به مردم و تسهیل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور پلیس امنیت زائران و عزاداران حسینی به خوبی تامین شده است

با حضور پلیس امنیت زائران و عزاداران حسینی به خوبی تامین شده است