مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-24اجتماعي

تشکیل 225 کارگاه اوقات فراغت کانون پرورش فکری در لرستان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: 225 کارگاه اوقات فراغت با 2750 کودک و نوجوان در سطح استان به همراه سه کلاس مجازی تشکیل شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: 225 کارگاه اوقات فراغت با 2750 کودک و نوجوان در سطح استان به همراه سه کلاس مجازی تشکیل شده است.

محمدجواد محمدی دوم شهریورماه در شورای آموزش و پرورش لرستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما در استان 30 مرکز داریم که 20 مرکز ثابت، هشت کتابخانه سیار و دو کتابخانه پستی در حال ارائه 60 نوع خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: بهترین مرکز تخصصی علوم و نجوم با بهترین تجهیزات رصد و پایش در خرم آباد در حال فعالیت است و در پنج ماه نخست سال 1752 کودک و نوجوان از این مرکز بازدید کردند.

محمدی افزود: در سال گذشته شش مرکز داشتیم که در طی 10 سال گذشته کلنگ زنی شدند اما دهه فجر سال گذشته سه مرکز در الیگودرز، الشتر و چگنی با بهترین تجهیزات افتتاح شدند و برای سه مرکز دیگر بیشتر از 25 میلیارد تومان اعتبار اختصاص دادند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ادامه داد: این سه مرکز در نورآباد با پیشرفت فیزیکی 70 درصد، کوهدشت 40 درصد و خرم آباد 52 درصد پیشرفت داریم که با کمک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 225 کارگاه اوقات فراغت کانون پرورش فکری در لرستان

تشکیل 225 کارگاه اوقات فراغت کانون پرورش فکری در لرستان