مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-03اقتصادي

طرح ساخت پایانه جدید فرودگاه تبریز تسریع شود


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: پایانه کنونی فرودگاه تبریز با 10 هزار و 600 مترمربع، تناسب چندانی با حجم زیاد مسافر این فرودگاه ندارد و ساخت پایانه جدید سریع تر عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رامین آذری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ایجاد جاده های دسترسی و کمک ناوبری، خرید تجهیزات مورد نیاز پایانه مسافربری مانند صندلی و چرخ دستی، محوطه سازی و احداث سرویس های بهداشتی از جمله پروژه های این فرودگاه است.

وی با اشاره به پروژه پایانه جدید تبریز، اظهار کرد: این پایانه به مساحت 22 هزار مترمربع در سه طبقه با پیش بینی اعتبار 18 هزار میلیارد ریال از 21 مرداد ماه امسال به مشاور واگذار شد و تلاش می شود عملیات عمرانی آن تا اسفند ماه آغاز شود.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی با بیان اینکه پایانه جدید برای پاسخگویی به نیاز مراجعان و رفع کمبود فضای پایانه فرودگاه تبریز اجرا می شود، گفت: تلاش می شود این پروژه سه تا چهار سال آینده به بهره برداری برسد.

آذری، ادامه داد: پایانه کنونی فرودگاه تبریز با 10 هزار و 600 مترمربع، تناسب چندانی با حجم زیاد مسافر این فرودگاه ندارد و باید طرح ساخت پایانه جدید سریع تر عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساخت پایانه جدید فرودگاه تبریز تسریع شود

طرح ساخت پایانه جدید فرودگاه تبریز تسریع شود