مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-05اقتصادي

پرداخت 252 میلیارد تومان مستمری به مددجویان همدان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 251 میلیارد و 900 میلیون تومان مستمری به حساب 53 هزار و 600 خانواده واریز شد.

- محمدرسول شیخی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مستمری پرداختی در راستای رفع بخشی از نیازهای اساسی خانواده های زیر پوشش پرداخت می شود که طی پنج ماهه امسال 251 میلیارد و 900 تومان به حساب 53 هزار و 600 خانواده واریز شد.

وی ادامه داد: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری مانند برگزاری دوره های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی، به مددجویان ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان بیان کرد: کمیته امداد مجموعه امدادرسان موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی آن ها را از چرخه حمایت خارج می کند.

وی با بیان اینکه مددجویان زیر پوشش به چند دسته تقسیم می شوند گفت: معیشت بگیران، مددجویان اقشار نیازمند و مددجویان تک خدمتی و چند خدمتی از جمله آن ها هستند و طی این مدت یک هزار و 350 خانوار به علت توانمندسازی و کسب درآمد ثابت از چرخه حمایتی خارج و سریعاً به همین میزان نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 252 میلیارد تومان مستمری به مددجویان همدان

پرداخت 252 میلیارد تومان مستمری به مددجویان همدان