مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-12اقتصادي

قطار آبادانی شهرستان مرزی درمیان رو به جلو


این شهرستان نیز به لحاظ بهره مندی از زیرساخت ها روی ریل افتاده و قطار توسعه و آبادانی شهرستان همزمان با کشور رو به پیشرفت است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ شهرستان مرزی درمیان با قابلیت های فراوان از جمله فرصت هایی در حوزه مرز با گذرگاه تجاری گلورده یا همان میل 73، روستاهای با قابلیت های فراوان گردشگری از جمله روستای هدف گردشگری فورگ، معادن غنی بسیار، محصولات خاص و استراتژیک چون زرشک و هزاران توانمندی دیگر از جمله انرژی ها پاک چون خورشید و باد می تواند به قطب سرمایه گذاری خراسان جنوبی مبدل شود.

لازم به یادآوری ست که این شهرستان به واسطه دارا بودن دو فرقه مسلمان اهل سنت و تشیع به عنوان دارالتقریب خراسان جنوبی معروف است و از درمیان به واسطه قلاع تاریخ بسیاری که دارد به دیار قلاع تاریخی این استان نیز یاد می شود.

با این پیش فرض باب گفت وگو با با مهدی فرجامی، فرماندار شهرستان مرزی درمیان می گشاییم و پای صحبت مقام عالی دولت در این شهرستان می نشینیم تا ببینم چه اقداماتی در راستای آن چه دولت سیزدهم دنبال می کند در این نقطه مرزی خراسان جنوبی انجام شده و یا در حال انجام است.

حضور در بین مردم به هر مناسبتی فارس: ابتدا بفرمایید در این مدت که سکانداری شهرستان مرزی درمیان به شما سپرده شده است چه اقداماتی در راستای ارتباط بیشتر با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار آبادانی شهرستان مرزی درمیان رو به جلو

قطار آبادانی شهرستان مرزی درمیان رو به جلو