مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-23سياسي

روایت حکم انفصال رییس سازمان سنجش و ضد و نقیض هایی که مردم را گیج می کند


داستان هزار و یک شب برخورد با افراد شبهه دار و متخلف کنکور به حکم انفصال از خدمت رییس سازمان سنجش رسید، حکمی که حالا وزیر دادگستری آن را سوءتفاهم حقوقی و مسأله ای رفع شده اعلام می کند اما هنوز هیچ خبری مبنی بر رفع حکم انفصال اعلام نشده است.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ روایت سازمان سنجش و مقابله با کنکوری های شبهه دار حکایت یک سر و هزار سودا شده است، از آنجا که رییس سازمان سنجش گفته بود که اجازه ورود یک متقلب به دانشگاه را هم نمی دهیم تا صدور حکم انفصال برای او به دلیل عدم اجرای دستور موقت دیوان عدالت اداری برای بازگشت افراد شبهه دار به دانشگاه تا امروز حرف و سخن بسیاری بوده است، اما این داستان از چه قرار است و چرا تا این حد پیچیده شد.

ماجرایی که بارها هم مطرح شده این است که از سال 1385 تا 1400 رویه ای در سازمان سنجش آموزش کشور برقرار بود که براساس آن در شهریورماه به داوطلبان اعلام می شد که کنکور آنها شبهه دارد و باید مجدد آزمون دهند اما جلوی پذیرش آنها در دانشگاه گرفته نمی شد و می توانستند تا زمان رفع شبهه دانشجو باشند.

  این روند تا جایی ادامه داشت که تعدادی از داوطلبان آزمون های 1398، 1399 و 1400 پس از عدم کسب حد نصاب در دو تا سه درس آزمون های مجدد و محکومیت مبنی بر ابطال نتیجه آزمون اصلی ورودی به دانشگاه در هیات­ های بدوی و تجدید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حکم انفصال رییس سازمان سنجش و ضد و نقیض هایی که مردم را گیج می کند

روایت حکم انفصال رییس سازمان سنجش و ضد و نقیض هایی که مردم را گیج می کند