مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-13بين الملل

روسیه ادعای تبادل زندانی با غرب شامل «الکسی ناوالنی» را رد کرد


روسیه گزارش رسانه آمریکایی درباره تبادل زندانی احتمالی بین مسکو و کشورهای غربی شامل «الکسی ناوالنی» را «حدس و گمان» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روسیه امروز چهارشنبه (13 سپتامبر، 22 شهریور) گزارش رسانه های آمریکایی درباره تبادل زندانی احتمالی بین مسکو کشورهای غربی شامل مخالفان زندانی مثل الکسی ناوالنی را رد کرد و گمانه زنی خواند.

  پیش تر روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقام های غربی ادعا کرد احتمال توافقی چندجانبه برای تبادل زندانیان روس در کشورهای خارجی با غربی های زندانی در روسیه و همچنین مخالفان روس زندانی مانند ناوالنی که محکومیت 19 ساله خود را در مرکزی در خارج از مسکو می گذراند، وجود دارد.

اخیراً راه اندازی گروه افراطی، تامین مالی فعالیت های افراطی و جرایم دیگر به محکومیت ناوالنی اضافه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه به رسانه دولتی این کشور گفت: اطلاعات وال استریت ژورنال درباره مبادله ناوالنی با زندانیان در آمریکا حدس و گمان است.

در گزارش وال استریت ادعا شده مسکو پرونده وادیم کراسیکوف مردی که آلمان به قتل زملیخان خانگوشویلی فرمانده گروه شورشی چچنی در پارکی برلین در سال 2019 محکوم کرده را مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه ادعای تبادل زندانی با غرب شامل «الکسی ناوالنی» را رد کرد

روسیه ادعای تبادل زندانی با غرب شامل «الکسی ناوالنی» را رد کرد