مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-03دانش

شریفیِ دانشگاه شریف بماند یا بکوچد؛ به کدام گزینه می خواهید ببالید؟


  احتمالا پاسخ این است که در نگاه جماعتی هر که در هر جایگاه ابتدا باید کرنش و اعلام وفاداری کند تا نان او را نبُرند.

بسیار خوب! دیگر چرا دم از فرهنگ ایران و حسین بن علی می زنند؟ - شریفیِ دانشگاه شریف بماند یا بکوچد؛ به کدام گزینه می خواهید ببالید؟   احتمالا پاسخ این است که در نگاه جماعتی هر که در هر جایگاه ابتدا باید کرنش و اعلام وفاداری کند تا نان او را نبُرند.

بسیار خوب! دیگر چرا دم از فرهنگ ایران و حسین بن علی می زنند؟   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- اخراج دکتر شریفی زارچی از دانشگاه صنعتی شریف چنان به مثابه یک لکه ننگ بر دامان و سیمای مرتکبان آن نشسته است که زین پس هر چه در باب پیشرفت های علمی و احترام به نخبگان و تلاش برای جذب کوچندگان در بوق و کرنا کنند به ریشخند گرفته خواهد شد مگر آن که برنامه ای تلویزیونی درباره استادان تازه وارد بسازند و اجرای آن را هم به خود مجری - استاد تازه بسپارند!   در بیان قبح و زشتی اخراج استادان پیش تر 25 دلیل آورده و نوشته ایم و تمرکز بر نام دکتر شریفی زارچی به دو سبب است.

یکی یادداشت دکتر علینقی مشایخی، استاد پیش کسوت و بنیان گذار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف  که استادِقربانی خالص سازی را چنین توصیف کرده است:    - نخبه شاخص با سابقه کسب مدال طلا در المپیاد جهانی     - دارای تخصص در دو رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریفیِ دانشگاه شریف بماند یا بکوچد؛ به کدام گزینه می خواهید ببالید؟

شریفیِ دانشگاه شریف بماند یا بکوچد؛ به کدام گزینه می خواهید ببالید؟