مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-05حوادث

اعلام محدودیت ترافیکی ایام اربعین در محور قزوین_رشت


رییس پلیس راه استان قزوین از اعلام محدودیت ترافیکی به مدت سه روز در این هفته در محور قزوین_ رشت برای کامیونها و تریلی ها به جز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی خبر داد.

- سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به ترافیک نیمه سنگین از ابتدای صبح امروز از سمت تهران و کرج اظهار کرد: باند شمالی آزادراه تهران_قزوین حد فاصل محمدیه تا شهر قزوین و کنارگذر به صورت نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه رشت باند شمالی قزوین به رشت به صورت سنگین و نیمه روان است.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی در جاده قدیم قزوین_رشت از امروز تا فردا و جمعه افزود: تردد کامیون ها و تریلی ها به جز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی ممنوع بوده و پلیس به صورت آماده باش تا پایان تعطیلات در خدمت مسافرین و شهروندان است.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به برگزاری پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی توضیح داد: در خارج از شهر قزوین از اقبالیه تا نسیم شمال و امامزاده حسین علیه السلام از زائرین که به صورت کاروان و هیئتی حضور می یابند و هم رانندگان باید مراعات کنند و رانندگان باید هنگام عبور باید مراقب دلدادگان پیاده خسته باشند که البته پلیس هم در کنار مردم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت ترافیکی ایام اربعین در محور قزوین_رشت

اعلام محدودیت ترافیکی ایام اربعین در محور قزوین_رشت