مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-18پزشكي

کدام شرکت های دانش بنیان در پاویون نمایشگاه عمان هلث 2023 حضور دارند؟


پاویون شرکت های دانش بنیان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی سلامت عمان (OMAN HEALTH 2023) که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، - پاویون شرکت های دانش بنیان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی سلامت عمان (OMAN HEALTH 2023) که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه عمان هلث 2023 از امروز در شهر مسقط، پایتخت کشور عمان آغاز به کار کرده و تا روز چهارشنبه، 29 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و 16 شرکت دانش بنیان ایرانی در قالب یک پاویون اختصاصی، دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه پزشکی، سلامت، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، داروسازی به نمایش می گذارند.

شرکت های دانش بنیانی که در این پاویون حضور دارند، به این شرح است: اولین شرکت دانش بنیان حاضر در این پاویون که در سال 1393 تأسیس شده است، در زمینه طراحی و تولید انواع ابزار پزشکی، وسایل و پیچ های ارتوپدی، صفحات و فیکساتورهای خارجی و انواع ایمپلنت ها از جمله ایمپلنت های دندانی فعالیت می کند.

یکی دیگر از شرکت های دانش بنیان، یک شرکت مهندسی نرم افزار و سخت افزار است که در حوزه ارائه راه حل های نوین برای اختلالات اسکلتی عضلانی فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام شرکت های دانش بنیان در پاویون نمایشگاه عمان هلث 2023 حضور دارند؟

کدام شرکت های دانش بنیان در پاویون نمایشگاه عمان هلث 2023 حضور دارند؟