مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-13فرهنگي

همایش «مشق عشق» در اراک برگزار شد


با حضور جمعی از هنرمندان اراکی همایش مشق عشق در اراک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز همایش مشق عشق با اجرای کارگاه هنری زنده خوشنویسان اراکی به نفع بیماران خاص در اراک برگزار شد.

در این همایش فرهنگی هنری، خوشنویسان آقا و خانم از شهر اراک حضور داشتند و آثار بوجود آمده، به موسسه تبسم هدیه خواهد شد و عواید تولید شده آن،  به نفع کودکان تحت درمان سرطانی از سوی این موسسه، مورد استفاده قرار می گیرند.

در مراسم افتتاحیه این همایش مصطفی کمیلی دبیر دومین همایش مشق عشاق ، ضمن قدر دانی از همراهی پر تعداد هنرمندان اراکی در این همایش، به مقام فاخر خوشنویسی در فرهنگ میهن عزیزمان اشاره کرد و نسبت به یاد اساتید بزرگ این عرصه از جمله اساتید فتحعلی واشقانی فراهانی، حبیب اله امیدوار، علی اکبر رضوانی فرد، حجت الاسلام علی صالحی و مرحوم غلامرضا پوشی ، که سهم بزرگی در آموزش و پیشرفت خوشنویسی و تربیت هنرمندانی صاحب نام در داخل و خارج از کشور داشتند ادای احترام نمود و یاد آنان را گرامی داشت.

  وی خوشنویسان را افرادی خودساخته و بلحاظ روحی پالایش شده دانست و برگزاری این نوع کارگاه های هنری را عاملی باعث همدلی و وفاق در مسیر آفرینش های هنری خوب و اثرگذار معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «مشق عشق» در اراک برگزار شد

همایش «مشق عشق» در اراک برگزار شد